czwartek, 23 maja 2013

Violin

Naszyjk Violin z założeniu miał być zupełnie inny, prosta kamyczkowa baza z zawieszonymi luźno niebieskimi kamieniami i szkiełkami, jednak stało się zupełnie inaczej za sprawą pięknej melodii, która zmieniła wszystko, postanowiłam dodać romantyczny wisior z labradorytem w sercu, który robiłam bez żadnego projektu. Uwielbiam tworzenie bo tak naprawdę nigdy nie wiem do końca jaki będzie efekt końcowy. Zawsze jednak się staram, żeby to co robię było najpiękniejsze, najbardziej dopracowane jak tylko potrafię, a w każdy twór wkładam cząstkę siebie.
Co ciekawe naszyjnik zgłosiłam do konkursu organizowanego, przez Akcesoria Artystyczne, ponieważ powstał między innymi z kamieni, srebra oraz narzędziu (szczypcach do Wrappingu)  zakupionymi w tym sklepie. To pierwszy konkurs, do którego zgłosiłam swoją pracę, so wish me luck , proszę :)

Wszystko to srebro, kamienie takie jak kianit, chalcedon, apatyt, ametyst, niebieski kwarc i piękny, lśniący labradoryt. No bo ile można się rozpisywać :)



3 komentarze:

  1. Przepiękny wisior, delikatny , elegancki nosiłabym , mimo,że to nie moje kolory !!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się Twoim blogu, rzeczach które robisz i sposobie w jaki o nich piszesz <3 Tony inspiracji przynosisz!

    OdpowiedzUsuń